satsadeskacktjejer

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Frågestund

Nu är det frågestunde med mig och My och ni får fråga vad ni vill kanske blir en video blogg som hon gör men jag ska göra en;)




   

 
 
isssa

isssa

8 juni 2012 18:07

kan du kolla min blogg? =-)

http://www.mylive.devote.se

Caroline och My Caroline och My

8 juni 2012 18:08

Har tittat in den redan

 
Ingen bild

Sara

8 juni 2012 18:37

Till My


vad heter din andra favorit på ridskolan?
Din favorit färg och mat?
Outfit på din hästar som du rider?
Hur började du och Carro känna varandra?
Vad är Vicky för ras?

Till Caroline

hur högt har du hoppat med Tiny?
Din andra favorit i stallet?
Vad heter din kille? om du har nån



Ps Eran blogg är den bästa bloggen ever

 
Ingen bild

Anyom

8 juni 2012 18:38

Kan ni inte lägga ut en video när ni rider eller bilder ????


Hur gamla är ni ????

Caroline och My Caroline och My

8 juni 2012 21:10

Kommer när jag har någon som filmar/My :)

 
Ingen bild

Matilda

10 juni 2012 08:20

Hur kan ni få så många besökare och jag som bara har typ 1 om dagen kan ni berätta hur ni gör och få lite tips?

 
Ingen bild

Klara

10 juni 2012 08:22

Hejsan<3


När ni värmer upp vad brukar ni gör då för vill ha lite tips tack?


PS Bästa bloggen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Har fått tillbaka dator i dag :D Äntligen :) I alla fall var jag hos Roza i går som sagt och innan det sov jag och min syrra över hos Max och Sara och Love ;) Efter jag hade varit hos Roza så åkte vi hem och käkade lite godis och tittade på "X-men" ....

Har inte hunnit blogga för just nu har jag ingen tillgång till data. Men jag får den i början av veckan :). Idag red jag Roza en kort stund för att det började åska.Men den stunden jag red gick bra :) Ska dit på Måndags och då får vi hoppas på. ;) Nu...

Ska jag rida och då får ni veta hur det gick ???     och myckett mera ...

På måndag är det ridläger och då komme jag skriva vilken häst jag fick och vad vi gjorde:) ...


Ursäkta min dåliga uppdatering men inte så lätt om man inte kan blogga från mobilen. I går hade vi städdag mellan 9-10:45 och sedan skolavslutning klockan 17:30 i Rosengårdskyrkan.  Så nu är det sommarlov. =D Yey =) I dag ska jag och min syster stick...

Presentation


Kul att ni hittade hit och hoppas att ni läser den om den igen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards