satsadeskacktjejer

Alla inlägg den 8 juni 2012

Bästa hästen heter Vicky <3333






Och sen Tiny också



   

                   




Alla är fotade av Caroline Johansson och är förbjuet att koperia och ta bilderna.


Kommer mer bilder



Tittar på fotbolls em finns typ inget annat att titta på.




Tittar mellan Ryssland och Tjeckien.



Vi kanske kunde ha en liten tävling här skulle ni vilja det eller???


 

Alla frågor som ställs via "frågerutan" kommer att besvaras på Söndag/Måndag.

/ My :)

Gud vad vi är glada en 1 följer oss redan oxh 45 besökare och gladare kan man inte vara :)

I morgon kväll kommer det ett videoinlägg från min sida... Om jag kommer ihåg hur man gör ;) Hoppas på det i alla fall ;) /My

Imorgon kommer det komma mycket saker både oss My och mig.



Jag ska rida på Tiny på morgon och sen ska jag jag vara med min bästa kompis Jonna:)



och mycket mera kommer hända 



Kan väl titta in video klippet jag har gjort



Presentation


Kul att ni hittade hit och hoppas att ni läser den om den igen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards