satsadeskacktjejer

Alla inlägg den 8 juni 2012

37 besökare i dag :D :D Tack så mycket fortsätt så :)

Det har redan varit 20 besökare bara på 15 min och fortsätt som ni gör <3



Nu blir my glad!!!!<3




 

Jag kan sätta ut bilder från tävlingen på hamre och då vill  jag ha minst 4 komenater så jag kan sätta ut dem :)



 

Mycket tidsinlägg  kommer 

Nu är det frågestunde med mig och My och ni får fråga vad ni vill kanske blir en video blogg som hon gör men jag ska göra en;)




   

ÄR DET FREDAG :DDDD Skolan gick sjukt segt som den alltid på fredagar. :) Men jag överlevde ;) Vi började dagen med träslöjd och sedan hade vi svenska. -.- Segt men som tur är det snart sommarlov så vi tittade på film ;) Efter det hade vi musik men det blev inte mycket av det för typ halva klassen kom sent och vi som hade kommit i tid fick ha en rast medan vår musiklärare (Pär) skällde ut dom andra. (Man hörde det ut i korridoren :P) Sedan hade vi lunch. Och efter det 50 minuters rast :) Sedan skulle vi ha engelska men läraren var sjuk så vi fick gå hem under 2 timmar och komma tillbaka till SO:n sen. På SO:n så gjorde vi inte mycket vi framförde några monologer och sedan fick vi gå. Precis när jag och några kompisar skulle cykla så började det vräka ner. Så vi fick vänta inne på vår samlingsplats i skolan tills det slutade. Nu ska jag äta :)

/My

My

Här kommer en bild på mig och en på Vicky :)


   

Hejsan 



Idag är det fredag jippi det har varit en seg dag i skolan men annars bra men det har ju vait studenten idag och fölt med glas och mycket mera inne i stan och bara ta fram sopp maskinen och ta upp det och det liknade power meet när dem är här fast dem är mycket lägre här en studenten.



Vi veta en sak att en av Ridskolehästarna Tip Top som jag har ridit och går fint med mig ska flytta från ridskolan för att han börjar bli gammal men det känns surt men tiny måste nån gång flytta från ridskolan.



Men hoppas Tip Top får leva ett bra liv







Minns denna dagen med dig Tiny Queen



     

Presentation


Kul att ni hittade hit och hoppas att ni läser den om den igen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards