satsadeskacktjejer

Alla inlägg den 9 juni 2012

Nu ska man gå och lägga sig men bloggar mera i morgon :)



My kommer också blogga imorgon men hoppas vi har mycket besökare igen :) 





Bjuder på en Fail bild på mig och Tiny foto Caroline Hedqvist  

Några bilder där jag rider Roy =) /My (IGGA MIN SITS TACK)


                                                 

Sorry för dålig uppdatering från min sida. Men har inte haft tillgång till data och inget internet på telefonen. I alla fall så mjukade jag upp Roza för min kompis, som ville testa henne. Det gick bra och inga större problem ni kommer snart få läsa mer detailjer senare i inlägget. Sedan efter det stack vi till farmor och farfar. (Hade tänkt blogga men deras cp dator funkade inte ;) ) Sedan så stack vi hem och käkade korvbricka ;) Och nu sitter jag med datorn i knäet och godis i soffan... Mmmm... ;) 

Ridpasset:
Jag började med att skritta på långa tyglar i båda varven, när jag kortade upp tyglarna var hon väldigt stel och vill inte jobba. Så jag jobbade mycket volter och tempoväxlingar. Efter ca. 10 minuters arbete på detta viss gick hon i riktigt fin form och jag började jobba i trav med samma arbete. Hon var mycket stelar i vänster än i höger. Efter ett tag bestämde jag mig för att fatta galopp och ta några språng senare. När vi galopperat i båda varven tog vi ett räcke på 50 cm och hon tyckte inte det var högt så hon flög över i ett väldigt stort språng. Och sedan lämnade jag över henne till min kompis och hon jobbade bara i skritt och trav. :)


Tack för sjukt många besökare, älskar er. <3333



/My :)

Idag blir det att grilla för det är ju fint väder ute och älskar det <3



Men glöm inte frågestunden på bloggen 



http://satsadeskacktjejer.bloggplatsen.se/2012/06/08/8052163-fragestund/#kommentarer



Mina favorit bloggar är 


1. vi så klart


2. Hamreryttarna


3. Nelie Bengström


4. baraacarro 



Och många flera 



 

                 


Mina bilder som ej får koperias @

Asså jag och My älskar er och vi får så guliga och fina komentar och många besökare vi som trodde det skulle typ bara vara 4 stycken ber dag men vi har nästan 100 kan vi nån upp dit ? 



Kom igen komentera mera 


Vi har en sak och säga



Älskar er 



   



 

                         


min bilder Förbjudet att kopeeria mina bilder  

Presentation


Kul att ni hittade hit och hoppas att ni läser den om den igen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards